Nursyella Yang Seksi!!!

Nursyella Yang Seksi


Saya sendiri pun tidak kenal dia,tapi semakin popular di internet berikutan gambar seksinya yang tersebar luas.


Nursyella Yang Seksi

Nursyella atau nama sebenarnya Nurshid’la Ahmad Kamaruddin, aku terpanggil untuk mengenali wanita yang berusia 25 tahun ini. Ikutkan aku memang tak kenal wanita bernama Nursyella, tapi disebabkan tersebar kisahnya di Metro Ahad yang lalu, aku puh gigih lah men'google' nama wanita ini.

Akhirnya aku jumpa pelbagai gambar-gambar seksi dari Nursyella. Pergh! tu dia! penyedap mata...huhuh!


Nursyella Yang Seksi



Nursyella Yang Seksi



Nursyella Yang Seksi



Nursyella Yang Seksi



Nursyella Yang Seksi


Ketika dia diajukan soalan dari Metro Ahad mengenai foto-foto 'seksa'nya yang tersebar luas di internet, Nursyella menjawab:-

“Memang itu foto saya. Saya bukan hipokrit dan begitulah gaya saya berfesyen, tapi tak sangka boleh mengundang kontroversi hingga saya dituduh sengaja nak tayang payudara.

“Waktu itu saya bersama beberapa rakan, termasuk juga artis lain, menghadiri majlis hari jadi di sebuah pusat karaoke di ibu kota. Jadi saya berpakaian mengikut kesesuaian majlis yang diadakan.

“Saya tahu ada orang ambil kesempatan buat perkara ini (edar foto) untuk memburuk-burukkan nama saya.

“Tak sangka, walaupun lama tidak terbabit dalam industri hiburan, masih ada yang mahu mengaitkan saya dengan kontroversi,”.